Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ناكت شستن لباس زير، شورت زنانه، خريد لباس زير ارزان، خريد لباس زير آنلاين ناكت شستن لباس زير، شورت زنانه، خريد لباس زير ارزان، خريد لباس زير آنلاين

لباس زیر زنانه با کیفیت و قیمت مناسب

نكاتي در مورد شستن لباس زير

نكات شستن لباس زير و رعايت آنها تاثير بسزايي در ارتقا سلامت و بهداشت بانوان دارد. لباس زير يكي از مهمترين لباسهاي فرد است و بايد تميز و كاملاً تميز شود. اگر لباس زير شما با دقت شسته نشود ، مي تواند خطرات زيادي از جمله عفونت را به همراه داشته باشد. براي جلوگيري از انتقال بيماري ها و عفونت ها از طريق لباس زير به شما ، بايد نكاتي را هنگام شستن اين لباس ها رعايت كنيد.

نكات بهداشتي و ضروري شستن انواع شورت زنانه

  • هميشه قبل از اولين استفاده انواع شورت زنانه توري و ساير شورت هاي لامبادا را خوب بشوييد ، زيرا انتقال ويروس ، قارچ يا باكتري قبل و در طول مسيري كه لباس به شما مي رسد ممكن است باعث آلودگي پارچه و حساسيت پوست شما شود. اين جمله را هميشه بخاطر بسپاريد؛ پيشگيري بهتر از درمان است!
    اگر لباس از نخ ساخته شده باشد ، مي توانيد آن را در دماي بالاي حدود 80 تا 90 درجه سانتيگراد بشوييد ، اما بيشتر الياف شيميايي شكل اوليه و حالت الاستيك خود را در اين دما از دست مي دهند ، بنابراين بهتر است اين لباس ها را براي اولين بار بپوشيد زمان در 40 تا 50 درجه درجه شستشو.

          شورت زنانه


  • نكته ديگر اين است كه قبل از شستشو لباس زير را از ساير لباس ها جدا كنيد و لباس هاي زير از هر گروه سني و جنسي را جداگانه در ماشين لباسشويي قرار دهيد. بعد از شستشو بهتر است آنها را در معرض آفتاب خشك كنيد. در صورت امكان قسمت مياني را نيز اتو كنيد.
  • نكته مهم ديگري كه بايد به آن توجه شود اين است كه ما اغلب با مواردي روبرو مي شويم كه كودكان آلوده مي شوند و متوجه مي شوند لباس كودكان به همراه لباس هاي ديگر شسته شده است. والدين عزيز توصيه مي شود لباس كودكان چه دختر و چه پسر جداگانه شسته شود.

    و به خصوص لباس زير آنها بايد جداگانه و به تنهايي شسته شود. زيرا شستن لباس كودكان و همچنين لباس زير آنها به همراه لباس بزرگسالان ممكن است باعث انتقال ميكروب شود. بنابراين به اين موضوع توجه كنيد و حتما لباس هاي آنها را جداگانه بشوييد.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/7/9 ساعت: ۰۹ توسط:nilatan-beauty :